Vi håper selvsagt at du alltid blir fornøyd med varene du handler hos oss, men skulle du angre på kjøpet ditt, så ta kontakt med oss på play@studiogeist.no.
14 dagers angrerett er gjeldende i henhold til norsk lov Angrerettloven.
Følg instruks under for retur eller reklamasjon. Husk å skrive Retur og ordrenummer i emnefeltet til e-posten.
Reklamasjon
Varene du mottar, skal selvsagt være feilfrie. Om det er feil på en vare, ta kontakt med plya@studiogeist.no innen rimelig tid, aller senest innen 14 dager etter at du mottatt varen. Send varen tilbake i den tilstand du mottok den, sammen med en skade- eller feilmelding, så får du en feilfri tilsvarende vare. Dersom en vare er feillevert skal den være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen.
Returner varen sammen med angrerettsskjema. Skriv returårsaken på skjemaet.
OBS! Før du returnerer en defekt/feillevert vare må du kontakte play@studiogeist.no for å få reklamasjonen godkjent og returporto betalt.
Retur
Melding om retur skal sendes kundeservice på play@studiogeist.no umiddelbart ved mottak av varen, og senest innen 14 dager etter levering. Kontakt alltid vår kundeservice og avvent videre instruksjoner før du returnerer varen. Dersom varen er tatt i bruk, som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende. Last ned angrerettskjema her.
Meldingen skal inneholde følgende informasjon:
- Ordrenummer (fra ordrebekreftelsen du fikk på e-post)
- Tittel på de produktene du ønsker å returnere.
Varene som returnerte skal være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen. Returner varen sammen med angrerettskjema med informasjon om ordrenummer og kundenummer til adressen på angrerettskjemaet. Du må selv bekoste returporto. Retur kan ikke skje som oppkrav eller etterkrav.